Практично кожен із сучасних сайтів несе в собі маркетингову складову, причому веб-ресурс зовсім необов'язково повинен мати комерційну спрямованість.
Для людей, а не для самовираження
Сучасні інтернет-сайти орієнтовані на задоволення певних потреб користувачів, а тому всі вони зацікавлені залучити до себе увагу якомога більшої кількості інтернет-юзерів. Виключення з цього правила складають лише спеціалізовані проекти (скажімо, внутрішньокорпоративні портали). Але і в даному випадку подальші життя й доля сайту залежать від його здатності привертати до себе увагу користувачів та задовольняти їх потреби. Вкладати кошти в інтернет-сайти заради сайтів – безперспективне заняття. Адже такий підхід перестав бути трендом давним-давно!
Незважаючи на всю важливість маркетингової складової, виготовлення інтернет-сайтів нерідко випускають цей момент з уваги. Між тим для комерційних проектів це може обернутися досить великими збитками, а для некомерційних на початку роботи – втратою можливості успішно провести монетизацію сайту і отримувати пасивний дохід.
Маркетинг скрізь та усюди
Крім цього, не варто забувати, що сайт – це проект, який постійно розвивається. Відтак мало створити хороший ресурс – потрібно підтримувати його високий рівень! До того ж, маркетингова складова може знаходити своє відображення практично в усьому – дизайні, структурі, функціоналі інтернет-сайтів й навіть зовсім незначних деталях, і її основи повинні закладатися на ранній стадії, розвиваючись і пристосовуючись до змін у майбутньому.
Без професійних знань тут не обійтись!
Розуміючи величезний потенціал грамотно організованого маркетингу, професійні веб-студії в якості найпершого етапу, що передує створенню веб-ресурсу, пропонують проведення маркетингових досліджень та аналіз інтернет-ринку.
Практика показує: інтернет-сайти, підготовлені на вищому професійному рівні, доволі ефективно вирішують покладені на них завдання, причому їх перелік є набагато ширшим, ніж передбачає навіть сам ініціатор проекту!
Коментарі: